درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

درگیری پرسپولیس با یک بانک آمریکایی

  • کد خبر: ۱۷۸۳۸۷
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
درگیری پرسپولیس با یک بانک آمریکایی
باشگاه پرسپولیس در روز‌های آینده یک درگیری بانکی بین‌المللی را پیش روی خود خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، لئاندرو پریرا در یکی دو هفته اخیر بیشتر از تمام روز‌های عضویتش در جمع سرخپوشان پایتخت خبرساز بوده و حالا پرونده مالی او، پرسپولیس را در معرض یک خطر جدی قرار داده است.

باشگاه پرسپولیس بابت باقی مانده قرارداد و آپشن دو جام قهرمانی این مهاجم برزیلی ۱۴۳ هزار دلار به پریرا بدهکار است که در این بین ۱۸ هزار دلار مربوط به پاداش و ۱۲۵ هزار دلار به اصل دستمزد تعلق داشته است.

نکته مهم اینکه پریرا می‌توانست بدون امضای این توافقنامه، علاوه بر دریافت ۱۴۳ هزار دلار، برای ۷۴۰ هزار دلار قرارداد فصل جدید نیز مدعی شود، اما او ترجیح داد که پرونده خود در ایران را برای همیشه ببندد و بی دردسر ایران را ترک کند. اما ممکن است همه چیز آنطور که مهاجم برزیلی پرسپولیس خواسته، پیش نرود.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که موعد پرداخت مطالبات لئاندرو پریرا فرا رسیده و آنطور که مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته‌اند، تا هفته آینده آن‌ها باید دستمزد پریرا را پرداخت کنند و در غیر این صورت پرونده او به سرعت در دادگاه فیفا جریان پیدا می‌کند.

نکته دیگر اینکه بر اساس مدارک ارسالی پریرا به باشگاه پرسپولیس، او شماره حساب بانکی در آمریکا را برای پرداخت به پرسپولیس ارسال کرده که متعلق به بانک معروف «نیویورک ملون» است و طبیعتا قرمز‌ها باتوجه به تحریم بانکی، کار آسانی برای واریز وجه نخواهند داشت.


نباید فراموش کرد که بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، حدود ۱۶۰ هزار دلار این باشگاه که قرار بود به حساب باشگاه رومانیایی در بانک نیویورک برود، به دلیل تحریم بانکی بلوکه و اساسا پنجره تراکتور به همین دلیل بسته شد.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس بر اساس ۴۰ هزار یورو باقی مانده از پرونده بوژیدار رادوشویچ را هم به دلیل تحریم نتوانسته به حساب او واریز کند.

البته باشگاه پرسپولیس باتوجه به دریافت کارت بازی این فصل بازیکنانش، مسئله‌ای از این بابت ندارد و اساسا مسئولان این باشگاه معتقدند که حداقل تا هفته آینده مشکلی این تیم را تهدید نمی‌کند، اما به هر حال نکته مهم واریز مبلغ به حساب بانک آمریکایی است که مدیران باشگاه باید راهی برای آن پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->